fff CeritaDuniaSiWawa: K.O.N.G.S.I

Wednesday, February 8, 2012

K.O.N.G.S.I

Assalamualaikum.
Fuhh !! Fuhh !! Hahaha lamakan aku tak update blog nie. yup memang lama da coz terlalu busy dengan kerja. kerja ke? tak busy mana pun haih nak tipu je kan. hahaha. memang aku banyak problem yang nak kena hadap but i still can strong & face this.

taw kenapa aku boleh kuat cam nie untuk hadap masalah ini sebab aku ada kawan yang terlalu baik bagi aku yang sentiasa ada dgn aku time aku susah mahu pun senang. yes !! mereka kawan aku yang selalu dengar masalah yang aku hadapi. yang selalu bagi nasihat pada aku yang selalu sudi dengar masalah aku. dan aku tak malu nanges kat dorang untuk citer masalah. 

da la penat kan aku bebel je. meh aku tunjuk kan sape kawan aku dunia akhirat yang akan aku doakan dia bahagia.sihat.happy selalu.

(1) NURUL AMALINA M.KAMARUDIN
( amal )

~sorry sayang curi pic kamoo~

aku kenal dia da lama sangat dari sekolah rendah lagi sampai la now nie.
" to amal seriously i love u my friends. i dunno want to say what but i just can say thank you so much coz want to be my friends. thank you cz you always heared my problerm. about love. my life. thank syg. i always pray for you. hope you happy.always happy.success on ur life.and hope you wil married twith man that love you untill ur last breath."

friendship forever oke syg. :)

(2) NUR ELMIRA
( elle )

~sorry syg curi pic kamoo~

dia aku tak penah jumpe since kenal. nak jumpe asyik tak jadi je taw. hee but dia seorang yang baik sangat. walaupun mata dia sepet tapi comel taw. hee. 
" to my dear elle :: thank you coz want to be my friends syg. kawan dengan awk saya tak rase malu utk share problem sme2.walaupun kite tak penah jumpe awk.i hope our friendship ever lasting syg.thank you syg coz jadi pendengar setia problems sy.sume la. saya syang awk. I love u syg.
i always pray for you syg hope u happy.success.be a good person.and will married with man that love you. "

friendship forever oke syg. :)





1 comment:

  1. tq soo much syg.. i will pray for u too n u hope u become more strong to face everything that come in ur life.. n hope u will be hepy n married with guys that u love much.. muuuaaaahhhh.. love u syg..

    ReplyDelete

Plizz Leave Your Comment Even One

CopyRight.By.Wawa.Only.