fff CeritaDuniaSiWawa: 5 Perkara Tentang Saya

Wednesday, February 29, 2012

5 Perkara Tentang Saya

Selamat malam kawan2.. hee
orang tengah tidur syok2 aku duduk online sampai lebam & update blog. :)
semoga korang semua sihat taw taw. 
aku? makin sihat coz hati manyak senang.

oke jom tengok pe entry aku kali nie. jom !!
actually aku telah di tag oleh si sepet yang comel ::http://pikiellelova.blogspot.com/
so mari aku senaraikan tentang aku lak.


** 5 nama samaran aku ::

- kakak :: nama panggilan dlm family
- fatimah :: nama classic hahaha nie staff kat klinik panggil aku.
- azwa :: makcik pakcik aku panggil.termasuk la jiran aku.
- wawa :: itu nama panggilan aku untuk kawan2.sahabat2.sume la.
- sayang :: nama yg di panggil oleh en.BOYFIE aku.

** 5 tarikh penting dlm hidup aku ::

- 18 oct :: tarikh aku dilahirkan ke dunia ini.alhamdulillah :)
- 10 feb :: my lovely mom bufday (pengarang jantung aku & segalanya )
- 16 april :: that day aku disuruh couple dengan en BOYFIE. hahaha.
- 21 july :: en BOYFIE bufday. tak kan lupa la tarikh ini.
- yang last tarikh keramat buat aku sedih & tak akan lupakan. :)

** 5 perkara yang aku buat semalam ::

- ada staff baru masuk kat klinik and aku kena ajar dia. haih
- balik keje kena ujan & dengan tak mandi tak ape terus online sampai lebam.
- gossip2 dgn ibu kalau ibu dpt 1st prize dlm lucky draw.
- tertidur sambil tengok tv.
- bangun tido terus suruh adik beli tea 1 cz lapo. hahaha

** 5 perkara yang buat saya happy ::


- tengok family aku happy aku pun happy.
- happy bler dpt jumpe en BOYFIE.
- dapat shopping dgn family.en BOYFIE & friends.
- teruja biler dpt pegi bercuti dgn org tersayang.
- sangat happy kalau ape aku buat semua berjaya. :)

** 5 sebab jawap soalan yang di tag ini ::

- sebab aku bosan xtaw nak wat pe so gatal2 nak jawab.
- soalan ini macam best & kelakar. haha.
- aku tak leh tido malam ini so aku tekan2 keyboard lappy ni.
- mungkin dgn soaln ni korg lebih kenal aku.
- tettttttt !! xd sebab da. blurr kejap. hahaha

** 5 blogger aku nak tag ::


SELAMAT MENJAWAB YE KAWAN2 YANG TELAH SAYA TAG. :)



No comments:

Post a Comment

Plizz Leave Your Comment Even One

CopyRight.By.Wawa.Only.