fff CeritaDuniaSiWawa: :: Stress ::

Tuesday, December 13, 2011

:: Stress ::


Salam & hai friends
lama xypdate blog kan coz xd mood nk update & xd cerita nk ditulis.
emm now nie mood aku pn xbtol ag.

jap oke.jap ketawa.jap sedih.jap nanges.
maybe korang taw cz pe kan mesti la cz entry aku yg lepas.
but now aku rasa stress cz pk semua orang,jaga hati orang,semua la sampai ati aku sendiri aku xpk.
seriously aku da penat sangat nk jaga hati orang bukan tak nak jaga tapi penah ke orang yang aku jaga hati tu pk pe yang aku rasa.
of kos no kan.hahaha
it's really hurt.
ape pun orang cakap aku tetap dengan diri aku bia la pe yang jadi.
aku tetap sayang dye.
but aku pasrah jugak if aku & dye xd jodoh.
berdoa je yg aku mampu buat.

sebab pk nie semua la aku jadi stress sgt2.
i really need holiday to release all the stress.
hope dengan bersendirian aku dapat petunjuk DARINYA.
duduk sorg2 pk pe yg ptot aku lakukan selepas nie.seriously aku mula rase it's more better aku penting kan diri dari penting kan orang lain.
da banyak sangat luka yg aku lalui. hope sgt tahun depan adalah tahun yg akan bagi aku kebahagiaan dalam hidup.insyaallah. :)

by the way thank sangat dekat darling2s aku.
elmira.amalina.jaja & semua
coz give me some spirit and advised to me.
i hope i can be strong..
more strong than past.
forgive people is very easy.
but to forget people that teach you about love it's to difficult.
:)









No comments:

Post a Comment

Plizz Leave Your Comment Even One

CopyRight.By.Wawa.Only.