fff CeritaDuniaSiWawa: :: 1 December 2011 ::

Thursday, December 1, 2011

:: 1 December 2011 ::


Salam & Hai Darlings2.
lame gak kan aku xupdate blog.
miss x corat-coret aku? mesti miss kankan. hahaha
kalo tak suke pe yg aku tulis tak yah bace k aku tak hadap pun.
ko ada? xd kan. hahaha
tgk entry tajuk aku nie tarikh pertama untuk last month dlm tahun 2011.
yes tarikh nie tarikh keramat buat aku.
hanya aku taw pe yg jadi. so xyah la aku nk mention kat cni k.
yg penting tarikh nie buat aku sedih,tertekan,rindu semua la.
but i have to face this problem.
ape pn jadi aku tak kesah da.
yang penting now my life must go on.
aku hilang sorang but aku masih ada ramai yang syg kan aku.
still boleh bagi semangat kat aku.
aku sayang mereka.
hope tahun 2012 boleh buat aku bertambah happy,bahagia,berjaya.
insyaallah. :)
now life must go on !!
Go Wawa !! Go !!

No comments:

Post a Comment

Plizz Leave Your Comment Even One

CopyRight.By.Wawa.Only.