fff CeritaDuniaSiWawa: :: Sayang ::

Thursday, November 17, 2011

:: Sayang ::


Salam & Hai korang..
memg da berhabuk blog aku nie kan
oke pe yg aku nk cerita tentang entry SAYANG.
yes sayang mendalam maksud nye kan kalo kita nk memahami.
tapi tak ada sape taw pe yg korang selalu sebut.
bler dengan BF "sy syg awk la"
bler dengan family "sy syg family sy"
belr dengan kawan "sy syg kwn sy"
memg senang nk ucap tapi kite sebagai manusia tak tahu pe maksud yang sebenar.
oke stop bubbling wawa.
nak taw nape aku wat entry sayang. 
meh aku nak tunjuk sesuate kat korang.
....
...


...

.
.
.
....
...
...
.


Name orang punye mate sepet dua orang nie ialah
 ELLE MYRA & LYANA OSMAN

Dowang nie aku kenal pn dari FB taw.
but kalo elle myra tue aku kenal dye dari Myspace lagi but don't noe each other la coz minat sgt tgk dye dengan si Pikie.
kenapa aku citer pasal mereka berdua?

sebab nye aku betol2 syg mereka berdua.
seriously walau xpenah jumpe dowang rase cm da kenal lame.
aku xsegan nak cite masalah aku pada mereka berdua.
dowang sgt paham pe yang aku rase.
kami ber tiga share antara 1 sama laen.
but yang paling important are mereka tetap kawan dengan aku walaupun aku bukan orang kaya.
it's that the truly fwens right?
Susah nak cari kawan yg sejati.
Susah nak cari kawan yg nak sama2 dengar masalah.
Time kita heppy memg ramai ad but time kite sedih
who cares?

Hopefully mereka kawan aku sampai mati.
aku sayang sangat2 kat dorang berdua.
da la mate sepet + shomel + santekk lak tue taw.
(mesti kembang amoi dua org nie kan?)
lalalalala ~~


p/s :: to elle & yana seriously wawa nak sgt jumpe korang berdua taw. t kite meet2 ye darlings. sayang kamu berdua sgt2. terima kasih cz byk bagi advise kat wawa. and the important is sudi jadi kawan wawa. heee :) syg korg. muahh !!! <3


No comments:

Post a Comment

Plizz Leave Your Comment Even One

CopyRight.By.Wawa.Only.