fff CeritaDuniaSiWawa: :: 20//11//2011 ::

Sunday, November 20, 2011

:: 20//11//2011 ::



Salam & Holla..
Hope korang semua sehat kankan..
Act aku memang xd mood
But layan kan je mood yg nth pape now nie.

Tengok pada tajuk entry korang mesti terpegun kan
coz date nie cantek sgt
myb bagi korang sgt cantek coz myb ad yg kawen,tunang, & paling heppy ad yg dpt baby.
and ada jugak yang hilang family or pape la & ad jugak yg hilang kekasih

hurmm..

bagi aku, aku pun xtaw pe yang jadi pada aku dengan tarikh nie.
tak ada rase heppy, sedih, ketawe or pape la.

juz feel lonely seriously.
tak ad yang istimewa utk aku pada tarikh nie.
myb ada tarikh lain utk buat aku heppy.

hurmm..


20/11/20011

hope i will be heppy.

hurmm.. :(



No comments:

Post a Comment

Plizz Leave Your Comment Even One

CopyRight.By.Wawa.Only.