fff CeritaDuniaSiWawa: :: Two Better Than One ::

Friday, October 28, 2011

:: Two Better Than One ::

Assalamualaikum & holaaa semua
kowg sihat tak? miss kite tak?
msti tak kn. huhuhu
nak nanges la cm nie. 
:'(
oke ce bace entry kali nie msti kowg taw pe yg aku mksudkn kan?
berdua lebih baik dari satu.
ye aku mengaku yg aku tak boleh sorang2.msti nk ad kau.
and aku mengaku bile kau tak ad aku sunyi.
aku jugak mengaku yg kau je sentiase dengan aku pe yg jadi.
aku taw kau sowg je yg boleh paham perangai aku mcm ne.
kau jugak yg pahm bile aku moody kau yg tenangkn aku.
macam2 dugaan dalam hubungan kau dengan aku kn.
tapi aku terima semua tu kau tahu tak?
even kau tinggal kan aku pn aku tetap tunggu kau.
course kau la lelaki pertama dalam hidup aku.
kadang2 aku give up dengan hubungan nie course aku rase mcm xd penghujung nye.
tapi aku kuat terima semua nie.
aku taw aku banyak kekurangan.byk kekurangan aku yang kau kena tampal.
bila kau marah aku,aku mesti nanges.
tue je aku mampu buat.
bila kau lambat reply msg aku da pk -ve pasal kau.
tahu sebab ape?
sebab aku syang sgt kt kau.
bape bulan tak jumpe aku tak kesah.
janji kau tak lupa aku,engat aku tue je aku nak.
kau la owang yang tak ad hati & perasaan.
yang selalu buat aku nanges + merajuk + marah + sedih + rase nk putus dengan kau.
tapi aku suka semua tu coz kau je yang mampu buat aku cm tu.
ape pn orang cakap aku tetap syg kau.
buruk kau cm ne pn aku tetap sayang.
tolong jadi orang yang sentiasa syg kn aku.
coz kau je yg aku ada.
aku da tak percaya laki mane2 lagi da selain kau walaupun kadang2 kau buat aku meluat dengan kau.
tolong aku jage hubungan nie yg aku jage 3 taun ni.
kalo la ditakdir kan kau dengan aku tak ada jodoh tolong la terima.
walaupun ia amat sakit & memeritkan.
aku tulis enrty ini coz aku rindu kau sgt2.
tolong jage aku dengan baik.
taw tak sebab ape?

Jika seorang wanita itu menangis di hadapanmu,
Itu bererti dia tak dapat menahannya lagi.
Seorang wanita tidak akan menangis dengan mudah,
Hanya jika dia sangat menyayangimu,
Tiada lagi rasa egonya,
Lelaki,
jika seorang wanita menangis keranamu.
Tolong jangan mempersiakannya.
Mungkin kerana keputusanmu, kau merosakkan kehidupannya.

Aku sayang kau sangat2.
engat tu.

MOHD TAUFIK BIN ABD GHANI.




No comments:

Post a Comment

Plizz Leave Your Comment Even One

CopyRight.By.Wawa.Only.