fff CeritaDuniaSiWawa: BELATED HARI RAYA CELEBRATION ENTRIES :)

Monday, September 24, 2012

BELATED HARI RAYA CELEBRATION ENTRIES :)

Assalamualaikum.
hye semua rindu wawa x?
ha baik cakap kalau tak wawa remove korang. jahat tak?? hee
oke lama gila tak update blog nie. sampai berhabuk plus bersang da kalah rumah kosong yang tak berpenghuni. buy tersangat busy sampai MALAS nak update blog. yeayyy now nak update byk2 entry untuk korang baca. tak baca siap !!

selamat hari raya. hahaha yes taw raya da abis kan. alaa anggap la entry nie aku update masa rye. oke tak???
raya tahun nie sangat bermakna bagi aku coz raya dengan family tersayang walaupun dapat celebrate kejap je coz keje. but aku angkut sume family beraya di gombak rumah mummy aku. raya kedua da start keje. so terpaksa ulang alik dari rumah patient ke gombak untuk raya dengan mereka. happy sangat. plus biler tgk jadual dapat sambung cuti lagi. lompat keriangan la aku ape lagi. hahaha

so biler da dapat sambung cuti ape lagi sambung la beraya sakan. haha sambung raya di yong peng bersama all my BFF. raya punya raya sampai malas nak balik kl untuk sambung keje. huhu. memang happy dapat beraya dengan orang tersayang. 

tapi yang paling aku sayu and sedih raya kali nie tanpa si dia. si dia yang selalu akan ada dengan aku untuk happy kan aku tiap kali raya. yess i remember you always. tp takdir TUHAN aku tak dapat nak elak. mungkin ini yang terbaik. aku terima. kau happy aku pun happy. aku senang bila lihat kau bahagia dengan si dia. 

uhhh oke no emo wawa !! oke let's see a few picture time raya. :)


yeayy nie pic masa rye pertama. celebrate dengan adik2 je. cause ibu and ayah kerja. 


this is my lil sis. tema kami polkadot. but x boria la ye. x same kaler. hee :)


raya di KL. orang raya pakai baju kurung plus baju melayu kami pakai simple je. kau hado?? HAHA


ini dia buah hati pengarang jantung aku yang selalu ada time sedih.susah.senang.gembira dan pemberi semangat untuk aku hidup sampai hari ini. sayang ibu !! muahh


we're happy families. :)


with my gugurl that's always give me advised and spirit. love her :)



beraya bersama mereka plus pre reunion. hee :)


No comments:

Post a Comment

Plizz Leave Your Comment Even One

CopyRight.By.Wawa.Only.