fff CeritaDuniaSiWawa: Busy :)

Saturday, June 23, 2012

Busy :)


Assalamualaikum.
hello lama nye tak update blog kan kan
yup i'm so busy lately.
busy dengan ape ye?
hahahaha
i'm start working now. as what?
i am a staff nurse now. 
but just staff nurse bergerak je. hehehe
janji halal kan kan.

yeay meh kite story pasal keje kite sikit kat korang ye.
mesti korang terpikir nurse nie hanya keje kat hospital or klinik or whatver la kan kan? betol tak?
now bidang nurses da besar taw taw. now da ada nurse bergerak ala cm government punya tu. 
penat gak kerja cm nie. lagi la nyawa atas jalan taw. jadi minah rempit jap. hahaha but nie minah rempit halal oke. kerja cari duit bukan cari ape. hehehee

tu la kerja aku sekarang. but best kerja cm neie kenal ramai orang. i'm happy now with my carrier.
janji halal. now orang yg duduk mengata aku tu senyap bila aku keje dengan pendidikan yang aku ada. sudah sudah la ngata orang.

yang penting ape yang kite buat ada niat yang baik. insyaALLAH ALLAH akan bagi yang baik untuk kita. betol tak?
hopefully aku boleh lakukan yang terbaik untuk orang yang aku sayang. :))




** yeayy muka mintak penampor laju2. hahaha




No comments:

Post a Comment

Plizz Leave Your Comment Even One

CopyRight.By.Wawa.Only.